FANDOM

Mecha Phantom Beast Stealthray

幻獣機レイステイルス Genjūki Raystailth

Mecha Phantom Beast Stealthray LTGY
Kana げんじゅうきレイステイルス
Romanizacja imienia Genjūki Rei Suteirusu
Tłumaczenie imienia ang. Mechaniczna widmowa bestia - Przyczajona Raja
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 100/2100
Kod 30811116
Tekst karty
When this card inflicts battle damage to your opponent: Special Summon 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine-Type/WIND/Level 3/ATK 0/DEF 0). This card's Level is increased by the total Levels of all "Mecha Phantom Beast Tokens" you control. While you control a Token, this card cannot be destroyed by battle or card effects. Once per turn: You can Tribute 1 Token, then target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy that target.
Tłumaczenie
Gdy ta karta zada obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi: specjalnie przyzwij 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine/WIATR/Poziom 3/ATK 0/DEF 0). Poziom tej karty wzrasta o sumę poziomów wszystkich kontrolowanych przez ciebie "Mecha Phantom Beast Tokens". Gdy kontrolujesz token, ta karta nie może zostać zniszczona w walce lub przez efekty kart. Raz na turę: możesz poświęcić token, po czym wybrać 1 kartę zaklęcia/pułapki na polu; zniszcz ten cel.
Zestawy
Manga
Ciekawostki
  • Japońskie imię tego potwora to połączenie trzech angielskich słów - "ray" (raja), "tail" (ogon) i "stealth" (przyczajać się).
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata