FANDOM

Mecha Phantom Beast O-Lion

幻獣機オライオン

Mecha Phantom Beast OLion PRIO
Kana げんじゅうきオライオン
Romanizacja imienia Genjūki Oraion
Tłumaczenie imienia Mechaniczna widmowa bestia - O-Lion
Poziom 2 LevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Machine/Tuner
Atak i obrona 600/1000
Kod 72291078
Tekst karty
You can banish this card from your Graveyard; immediately after this effect resolves, Normal Summon 1 "Mecha Phantom Beast" monster from your hand. While you control a Token, this card cannot be destroyed by battle or card effects. If this card is sent to the Graveyard: You can Special Summon 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine-Type/WIND/Level 3/ATK 0/DEF 0). You can only use this effect of "Mecha Phantom Beast O-Lion" once per turn.
Tłumaczenie
Możesz zbanować tę kartę ze swojego cmentarzyska; zaraz po rozpatrzeniu tego efektu, normalnie przyzwij 1 potwora "Mecha Phantom Beast" ze swojej ręki. Jeśli kontrolujesz token, ta karta nie może zostać zniszczona w walce lub przez efekty kart. Gdy ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać 1 token "Mecha Phantom Beast Token" (typ Machine/WIATR/poziom 3/ATK 0/DEF 0). Możesz skorzystać z tego efektu "Mecha Phantom Beast O-Lion" tylko raz na turę.
Zestawy
Ciekawostki
  • Imię tej karty to połączenia nazwy statku kosmicznego "Orion" i angielskiego słowa "lion" ("lew").
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata