FANDOM

Mecha Phantom Beast Megaraptor

幻獣機メガラプター

Mecha Phantom Beast Megaraptor LTGY
Kana げんじゅうきメガラプター
Romanizacja imienia Genjūki Megaraputā
Tłumaczenie imienia Mechaniczna widmowa bestia - Megaraptor
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 1900/1000
Kod 31533704
Tekst karty
When a Token(s) is Special Summoned to your side of the field: Special Summon 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine-Type/WIND/Level 3/ATK 0/DEF 0). You can only use this effect of "Mecha Phantom Beast Megaraptor" once per turn. This card's Level is increased by the total Levels of all "Mecha Phantom Beast Tokens" you control. While you control a Token, this card cannot be destroyed by battle or card effects. Once per turn: You can Tribute 1 Token; add 1 "Mecha Phantom Beast" monster from your Deck to your hand.
Tłumaczenie
Gdy token/y zostaną przyzwane na twoją część pola: specjalnie przyzwij 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine/WIATR/Poziom 3/ATK 0/DEF 0). Możesz skorzystać z tego efektu "Mecha Phantom Beast Megaraptor" tylko raz na turę. Poziom tej karty wzrasta o sumę poziomów wszystkich kontrolowanych przez ciebie "Mecha Phantom Beast Tokens". Gdy kontrolujesz token, ta karta nie może zostać zniszczona w walce lub przez efekty kart. Raz na turę: możesz poświęcić 1 token; dodaj 1 potwora "Mecha Phantom Beast" ze swojej talii do swojej ręki.
Zestawy
Manga
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata