FANDOM

Mecha Phantom Beast Jaculuslan

幻獣機ヤクルスラーン

Mecha Phantom Beast Jaculuslan WSUP
Kana げんじゅうきヤクルスラーン
Romanizacja imienia Genjūki Yakurusurān
Tłumaczenie imienia Mechaniczna widmowa bestia - Jaculuslan
Poziom 9 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Machine/Synchro/Effect
Atak i obrona 2700/2000
Kod 26949946
Materiały 1 Tuner "Mecha Phantom Beast" + 1 lub więcej potworów "Mecha Phantom Beast" niebędących Tunerami
Tekst karty
When this card is Synchro Summoned: You can Tribute "Mecha Phantom Beast Tokens" up to the number of cards in your opponent's hand; randomly discard cards from your opponent's hand, equal to the number of Tributed monsters. Other "Mecha Phantom Beast" monsters you control cannot be destroyed by battle or by card effects. If this card in its owner's possession is destroyed by your opponent (by battle or card effect): You can Set 1 Quick-Play Spell Card directly from your Deck.
Tłumaczenie
Gdy ta karta zostanie synchronicznie przyzwana: możesz poświęcić "Mecha Phantom Beast Tokens" w liczbie kart znajdujących się w ręce twojego przeciwnika; odrzuć losowe karty z ręki przeciwnika w liczbie poświęconych potworów. Inne kontrolowane przez ciebie potwory "Mecha Phantom Beast" nie mogą zostać zniszczone w walce lub przez efekt karty. Gdy ta karta w posiadaniu jej właściciela zostanie zniszczona przez przeciwnika (w walce lub przez efekt karty): możesz ustawić 1 kartę szybkiego zaklęcia bezpośrednio ze swojej talii.
Zestawy
Ciekawostki
  • Imię tego potwora to połączenie słów "Jaculus" (rodzaj mitycznego, niewielkiego smoka lub węża) i samolotu An-124 Ruslan.
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata