FANDOM

Mecha Phantom Beast Harrliard

幻獣機ハリアード Genjūki Harrliard

Mecha Phantom Beast Harrliard JOTL
Kana げんじゅうきハリアード
Romanizacja imienia Genjūki Hariādo
Tłumaczenie imienia Mechaniczna widmowa bestia - Harrliard
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 1800/800
Kod 20368763
Tekst karty
Once per turn, when a monster(s) you control is Tributed to activate a card or effect other than this card's: Special Summon 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine-Type/WIND/Level 3/ATK 0/DEF 0). This card's Level is increased by the total Levels of all "Mecha Phantom Beast Tokens" you control. While you control a Token, this card cannot be destroyed by battle or card effects. Once per turn: You can Tribute 1 Token; Special Summon 1 "Mecha Phantom Beast" monster from your hand.
Tłumaczenie
Raz na turę, gdy kontrolowany przez ciebie potwór/potwory zostaje poświęcony w celu aktywacji karty lub efektu innego niż ta karta: specjalnie przyzwij 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine/WIATR/Poziom 3/ATK 0/DEF 0). Poziom tej karty ulega zwiększeniu o sumę poziomów wszystkich kontrolowanych przez ciebie "Mecha Phantom Beast Tokens". Gdy kontrolujesz token, ta karta nie może zostać zniszczona w walce lub przez efekty kart. Raz na turę: możesz poświęcić 1 Token; specjalnie przyzwij 1 potwora "Mecha Phantom Beast" ze swojej ręki.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata