FANDOM

Manga Ryu-Ran

トゥーン・ドラゴン・エッガー Toon Dragon Egger

Manga RyuRan LCYW
Romanizacja imienia Tūn Doragon Eggā
Tłumaczenie imienia ang. Mangowe smocze jajo
jap. Kreskówkowe smocze jajo
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ potwora Dragon/Toon
Atak i obrona 2200/2600
Kod 38369349
Tekst karty
Cannot be Normal Summoned/Set. Cannot be Special Summoned unless you control a face-up "Toon World". Must first be Special Summoned (from your hand) by Tributing the same number of monsters needed for a Tribute Summon (normally 2). This card cannot attack the turn it is Special Summoned. You must pay 500 Life Points to declare an attack with this monster. If "Toon World" on the field is destroyed, destroy this card. This card can attack your opponent directly, unless they control a Toon Monster. If they do control one, this card must target a Toon Monster for its attacks.
Tłumaczenie
Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Nie może zostać specjalnie przyzwany, chyba że kontrolujesz odkrytą kartę "Toon World". Musi zostać najpierw specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez poświęcenie takiej samej liczby potworów jaka jest potrzebna do normalnego przyzwania (normalnie 2). Ta karta nie może zaatakować podczas tury, w której została specjalnie przyzwana. Musisz zapłacić 500 punktów życia, żeby zadeklarować atak tym potworem. Jeśli karta "Toon World" na polu zostanie zniszczona, zniszcz tę kartę. Ta karta może zaatakować twojego przeciwnika bezpośrednio, chyba że twój przeciwnik kontroluje potwora Toon. Jeśli tak jest, ta karta musi obierać za cel swoich ataków potwory Toon.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Manga Ryu-Ran (anime)

Manga
Gry
Ciekawostki
  • Ten potwór to kreskówkowa odmiana "Ryu-Ran".
  • Angielskie imię tego potwora pochodzi od japońskiego słowa 竜卵 ryūran, co oznacza "smocze jajo".
Archetyp/Seria
  • Toon (トゥーン)
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata