Malacoda, Netherlord of the Burning Abyss
Malacoda Netherlord of the Burning Abyss SECE
Japońskie imię 彼岸の鬼神 ヘルレイカー
Kana ひがんのきしん ヘルレイカー
Romaji Higan no Kishin Herureikā
Polskie tłumaczenie ang. Malacoda, Podziemny Władca Płonącej Otchłani
jap. Hellraker, Srogi Bóg Zaświatów
Poziom 6 LevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Ritual/Effect
Atak i obrona 2700/2200
Kod 35330871
Archetyp/seria Burning Abyss
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Malacoda, Netherlord of the Burning Abyss (jap. 彼岸の鬼神 ヘルレイカー Higan no Kishin Herureikā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Ritual Summon this card with "Good & Evil in the Burning Abyss". Must be Ritual Summoned, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn, during either player's turn: You can send 1 "Burning Abyss" monster from your hand to the Graveyard, then target 1 face-up monster your opponent controls; until the end of this turn, that target loses ATK and DEF equal to the ATK and DEF of the "Burning Abyss" monster sent to the Graveyard this way. If this card is sent from the field to the Graveyard: You can target 1 card on the field; send it to the Graveyard.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy "Good & Evil in the Burning Abyss". Musi zostać rytualnie przyzwany i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz wysłać na cmentarzysko 1 potwora "Burning Abyss" z twojej ręki, po czym obrać za cel 1 odkrytego potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; do czasu zakończenia tej tury, atak i obrona tego celu spadają o wartość ataku i obrony tego potwora "Burning Abyss" wysłanego na cmentarzysko w ten sposób. Jeśli ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz obrać za cel 1 kartę na polu; wyślij ją na cmentarzysko.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Malacoda, Seigneur des Enfers des Abysses Ardents
  • hiszpański: Malacoda, Bajoseñor del Abismo Ardiente
  • niemiecki: Malacoda, Niederherrscher des Brennenden Abgrunds
  • portugalski: Malacoda, Senhor Inferior do Abismo Ardente
  • włoski: Malacoda Inferosignore dell'Abisso Bruciante
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.