FANDOM

Majestic Star Dragon

セイヴァー・スター・ドラゴン Saver Star Dragon

MajesticStarDragon-LC5D-EN
Romanizacja imienia Seivā Sutā Doragon
Tłumaczenie imienia ang. Majestatyczny Gwiezdny Smok
jap. Smok Zbawczej Gwiazdy
Poziom 10 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Dragon/Synchro/Effect
Atak i obrona 3800/3000
Kod 07841112
Materiały Majestic Dragon + Stardust Dragon + 1 potwór niebędący Tunerem
Tekst karty
During either player's turn, when your opponent activates a card or effect: You can Tribute this card; negate the activation, and if you do, destroy all cards your opponent controls. Once per turn: You can target 1 face-up monster your opponent controls; negate its effects until the end of this turn, and you can activate 1 of its effects as this card's effect once this turn. During the End Phase: Target 1 "Stardust Dragon" in your Graveyard; return this card from the field to the Extra Deck, then Special Summon that target.
Tłumaczenie
Podczas tury któregokolwiek z graczy, gdy twój przeciwnik aktywuje kartę lub efekt: możesz poświęcić tą kartę; anuluj aktywację, i jeśli to zrobisz, zniszcz wszystkie karty, które kontroluje przeciwnik. Raz na turę: możesz obrać za cel 1 odkrytego potwora, którego kontroluje twój przeciwnik; anuluj jego efekty do końca tej tury i możesz raz na tę turę aktywować jeden z jego efektów jako efekt tej karty. Podczas fazy końcowej: obierz za cel 1 potwora "Stardust Dragon" na swoim cmentarzysku; przywróć tę kartę z pola do dodatkowej talii, po czym specjalnie przyzwij ten cel.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Majestic Star Dragon (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata