FANDOM

Magical Abductor
Magical Abductor CORE
Japońskie imię マジカル・アブダクター
Romaji Majikaru Abudakutā
Polskie tłumaczenie Magiczny porywacz
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 3 Pendulum Scale
Typ Spellcaster/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1700/1400
Kod 10239627
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Magical Abductor (jap. マジカル・アブダクター Majikaru Abudakutā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Pendulum Effect:
Each time a Spell Card is activated, place 1 Spell Counter on this card when that Spell Card resolves. Once per turn: You can remove 3 Spell Counters from this card; add 1 Pendulum Monster from your Deck to your hand.
Monster Effect:
Each time a Spell Card is activated, place 1 Spell Counter on this card when that Spell Card resolves. This card gains 100 ATK for each Spell Counter on it. Once per turn: You can remove 3 Spell Counters from this card; add 1 Level 1 Spellcaster-Type monster from your Deck to your hand.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Za każdym razem gdy ulegnie aktywacji karta zaklęcia, połóż 1 znacznik Spell na tej karcie, gdy tamta karta zaklęcia ulegnie rozpatrzeniu. Raz na turę: możesz zdjąć 3 znaczniki Spell z tej karty; dodaj do swojej ręki 1 wahadłowego potwora ze swojej talii.
Efekt potwora:
Za każdym razem gdy ulegnie aktywacji karta zaklęcia, połóż 1 znacznik Spell na tej karcie, gdy tamta karta zaklęcia ulegnie rozpatrzeniu. Ta karta zyskuje 100 punktów ataku za każdy znajdujący się na niej znacznik Spell. Raz na turę: możesz zdjąć 3 znaczniki Spell z tej karty; dodaj do swojej ręki 1 potwora Spellcaster na poziomie 1 ze swojej talii.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór jest wahadłową wersją "Magical Exemplar".
  • Ten potwór ma synchroniczny odpowiednik – "Tempest Magician".
  • Ten potwór nosi na sobie trzy znaczniki Spell.

Status Edytuj