FANDOM

Madolche Puddingcess Chocolat-a-la-Mode

マドルチェ・プディンセス・ショコ・ア・ラ・モード

Madolche Puddingcess ChocolatalaMode CROS
Romanizacja imienia Madoruche Pudinsesu Shoko a ra Mōdo
Stopień 5 RankRankRankRankRank
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Fairy/Xyz/Effect
Atak i obrona 2500/2200
Kod 44311445
Tekst karty
You can also Xyz Summon this card by using a Rank 4 or lower "Madolche" Xyz Monster you control as the Xyz Material. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) Once per turn: You can target 1 "Madolche" card in your Graveyard; shuffle it into the Deck. While this card has "Madolche Puddingcess" as Xyz Material, when a "Madolche" card(s) in your Graveyard is shuffled into the Main Deck (except during the Damage Step): You can detach 1 Xyz Material from this card; Special Summon 1 "Madolche" monster from your Deck in Attack Position or face-down Defense Position.
Tłumaczenie
Możesz Xyz-przyzwać tę kartę używając kontrolowanego przez ciebie Xyz-potwora "Madolche" o stopniu 4 lub wyższym jako Xyz-materiału (Xyz-materiały dołączone do tamtego potwora stają się także Xyz-materiałami tej karty). Raz na turę: możesz obrać za cel 1 kartę "Madolche" na twoim cmentarzysku; wtasuj ją do talii. Dopóki ta karta ma dołączoną kartę "Madolche Puddingcess" jako Xyz-materiał, gdy karta(y) "Madolche" na twoim cmentarzysku zostaną wtasowane do twojej głównej talii (poza krokiem obrażeń): możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; specjalnie przyzwij z twojej talii 1 potwora "Madolche" w pozycji ataku lub zakrytej pozycji obrony.
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata