FANDOM

Machina Megaform
Machina Megaform NECH-ENS
Japońskie imię マシンナーズ・メガフォーム
Romaji Mashin'nāzu Megafōmu
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 2600/1500
Kod 51617185
Archetyp/seria Machina
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Machina Megaform (jap. マシンナーズ・メガフォーム Mashin'nāzu Megafōmu, "Machiners Megaform") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Tribute this card; Special Summon 1 "Machina" monster from your hand or Deck, except "Machina Megaform". If a face-up "Machina Fortress" you control is sent to the Graveyard, while this card is in your Graveyard (except during the Damage Step): You can banish that "Machina Fortress" from your Graveyard; Special Summon this card. You can only use 1 "Machina Megaform" effect per turn, and only once that turn.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz poświęcić tę kartę; specjalnie przyzwij 1 potwora "Machina" ze swojej ręki lub talii, oprócz "Machine Megaform". Gdy kontrolowany przez ciebie odkryty potwór "Machina Fortress" zostanie wysłany na cmentarzysko, podczas gdy ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku (oprócz kroku obrażeń): możesz zbanować tego potwora "Machina Fortress" ze swojego cmentarzyska; specjalnie przyzwij tę kartę. Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Machina Megaform" na turę i tylko raz podczas tej tury.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj