FANDOM

Luminous Dragon Ritual

光子竜降臨

Luminous Dragon Ritual LVAL
Kana こうしりゅうこうりん
Romanizacja nazwy Kōshiryū Kōrin
Tłumaczenie nazwy ang. Rytuał Świetlistego Smoka
jap. Zejście Fotonowego Smoka
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Ritual Ritual Spell
Prędkość 1
Kod 34834619
Tekst karty

This card is used to Ritual Summon "Paladin of Photon Dragon". You must also Tribute monsters from your hand or field whose total Levels equal exactly 4. You can banish this card from your Graveyard; banish monsters from your Graveyard whose total Levels equal exactly 4, and Special Summon 1 "Paladin of Photon Dragon" from your hand after that. (This Special Summon is treated as a Ritual Summon.)

This card is used to Ritual Summon "Paladin of Photon Dragon". You must also Tribute monsters from your hand or field whose total Levels equal 4 or more.

Tłumaczenie

Ta karta służy do rytualnego przyzwania potwora "Paladin of Photon Dragon". Musisz także poświęcić potwory ze swojej ręki lub pola, których suma poziomów wynosi dokładnie 4. Możesz zbanować tę kartę ze swojego cmentarzyska; zbanuj potwory ze swojego cmentarzyska, których suma poziomów wynosi dokładnie 4, po czym specjalnie przyzwij 1 potwora "Paladin of Photon Dragon" ze swojej ręki (to specjalne przyzwanie jest traktowane jako rytualne przyzwanie).

Ta karta służy do rytualnego przyzwania potwora "Knight of Photon Dragon". Musisz także poświęcić potwory ze swojej ręki lub pola, których suma poziomów wynosi 4 lub więcej.

Zestawy
Anime
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata