FANDOM

Legendary Knight Hermos
Legendary Knight Hermos DRL2
Japońskie imię 伝説の騎士 ヘルモス
Kana でんせつのきし ヘルモス
Romaji Densetsu no Kishi Herumosu
Polskie tłumaczenie Legendary rycerz, Hermos
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 2800/1800
Kod 84565800
Archetyp/seria Legendary Knight
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Legendary Knight Hermos (jap. 伝説の騎士 ヘルモス Densetsu no Kishi Herumosu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned with "Legend of Heart", and cannot be Special Summoned by other ways. When this card is Special Summoned: You can target 1 face-up Spell/Trap Card on the field; banish that target. Once per turn, when this card is targeted for an attack: You can target 1 Effect Monster in your Graveyard; until the End Phase of your next turn, this card's name becomes that target's, and replace this effect with that target's original effects.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany przy pomocy karty "Legend of Heart" i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Gdy ta karta zostanie specjalnie przyzwana: możesz obrać za cel 1 kartę zaklęcia/pułapki na polu; zbanuj ten cel. Gdy ta karta zostanie obrana za cel ataku: możesz obrać za cel 1 potwora efektu na twoim cmentarzysku; do czasu fazy końcowej twojej następnej tury, imię tej karty jest takie same jak tamtego celu, poza tym wymień ten efekt na oryginalny efekt tamtego celu.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Chevalier Légendaire Hermocrate
  • hiszpański: Caballero Legendario Sir Hermos
  • niemiecki: Legendärer Ritter Hermos
  • portugalski: Cavaleiro Legendário Hermos
  • włoski: Leggendario Cavaliere Hermos