FANDOM

Last Counter

ラスト・カウンター

Last Counter PRIO
Romanizacja nazwy Rasuto Kauntā
Tłumaczenie nazwy Ostatnia kontra
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość karty Counter Counter Trap
Prędkość 3
Kod 86049351
Tekst karty
When an attack is declared involving a "Battlin' Boxer" monster you control and an opponent's monster: Negate the attack, and if you do, send that monster you control to the Graveyard, then 1 "Battlin' Boxer" monster you control (in Attack Position, if you declared the attack) gains ATK equal to the original ATK of that opponent's monster, also proceed to damage calculation using those monsters. Then, you take damage equal to the amount of ATK gained from this effect.
Tłumaczenie
Kiedy zostanie zadeklarowany atak pomiędzy kontrolowanym przez ciebie potworem "Battlin' Boxer" i potworem przeciwnika: anuluj ten atak i gdy to zrobisz, wyślij na cmentarzysko tego kontrolowanego przez ciebie potwora, po czym 1 kontrolowany przez ciebie potwór "Battlin' Boxer" (w pozycji ataku, gdy zadeklarowałeś ten atak) zyskuje atak równy oryginalnemu atakowi tego potwora przeciwnika; przejdź do kalkulacji obrażeń przy użyciu tych dwóch potworów. Następnie, otrzymujesz obrażenia równe zyskanej przez ten efekt wartości ataku.
Zestawy
Anime
Ciekawostki
  • Ta karta jest ostatnią kontr-pułapką użytą przez Alito, skąd jej nazwa.
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata