FANDOM

Lady of the Lake
Lady of the Lake SHSP
Japońskie imię 湖の乙女ヴィヴィアン
Kana みずうみのおとめヴィヴィアン
Romaji Mizu Umi no Otome Vivian
Polskie tłumaczenie ang. Pani Jeziora
jap. Pani Jeziora, Vivian
Poziom 1 Level
Atrybut Light LIGHT
Typ Aqua/Tuner
Atak i obrona 200/1800
Kod 10736540
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Lady of the Lake (jap. 湖の乙女ヴィヴィアン Mizu Umi no Otome Vivian) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be used as a Synchro Material Monster, except for the Synchro Summon of a Warrior-Type monster. If this card is used for a Synchro Summon, banish it. When this card is Normal Summoned: You can target 1 "Noble Knight" Normal Monster in your Graveyard; Special Summon that target. If this card is in your Graveyard: You can target 1 Level 5 "Noble Knight" monster you control; reduce its Level by 1, and if you do, Special Summon this card from the Graveyard.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać użyty jako materiał synchroniczny, oprócz synchronicznego przyzwania potwora typu Warrior. Gdy ta karta zostanie użyta do synchronicznego przyzwania, zbanuj ją. Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana: możesz obrać za cel 1 normalnego potwora "Noble Knight" na swoim cmentarzysku; specjalnie przyzwij ten cel. Gdy ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku: obierz za cel 1 kontrolowanego przez siebie potwora na poziomie 5; zmniejsz jego poziom o 1 i gdy to zrobisz, specjalnie przyzwij tę kartę ze swojego cmentarzyska.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • niemiecki: Herrin des Sees
  • portugalski: Dama do Lago
  • włoski: La Signora del Lago