FANDOM

Kumongous, the Sticky string Kaiju
Kumongous the Sticky String Kaiju CORE
Polskie tłumaczenie Kumongous, Kaiju lepkiej nici
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Insect/Effect
Atak i obrona 2400/2500
Kod 29726552
Archetyp/seria Kaiju
Wspiera archetyp Kaiju
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Kumongous, the Sticky String Kaiju – karta potwora TCG.

Tekst karty Edytuj

You can Special Summon this card (from your hand) to your opponent's side of the field in Attack Position, by Tributing 1 monster they control. If your opponent controls a "Kaiju" monster, you can Special Summon this card (from your hand) in Attack Position. You can only control 1 "Kaiju" monster. When your opponent Normal or Special Summons a monster(s): You can remove 2 Kaiju Counters from anywhere on the field; until the end of the next turn, that monster(s) cannot attack and its effects are negated.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz specjalnie przyzwać tę kartę w pozycji ataku (ze swojej ręki) na pole przeciwnika, poświęcając 1 kontrolowanego przez niego/nią potwora. Jeśli twój przeciwnik kontroluje potwora "Kaiju", możesz specjalnie przyzwać tę kartę w pozycji ataku (ze swojej ręki). Możesz kontrolować tylko 1 potwora "Kaiju". Gdy twój przeciwnik normalnie lub specjalnie przyzwie potwora(y): możesz usunąć 2 znaczniki Kaiju z dowolnego miejsca pola; do czasu zakończenia następnej tury, tamten potwór(y) nie mogą zaatakować i ich efekty zostają anulowane.

Zestawy Edytuj

TCG

Ciekawostki Edytuj

  • Imię tego potwora to połączenie słów "kumo" (jap. "pająk") i "humongous" (ang. "olbrzymi").
  • Imię tego potwora nawiązuje do kaiju "Kumonga" z uniwersum Godzilli.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • włoski: Dogoran, il Kaiju Folle Flamma