FANDOM

Keeper of the Shrine
Keeper of the Shrine CORE
Japońskie imię 霊廟の守護者
Kana れいびょうのしゅごしゃ
Romaji Reibyō no Shugosha
Polskie tłumaczenie Strażnik kaplicy
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Dragon/Effect
Atak i obrona 0/2100
Kod 66752837
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Keeper of the Shrine (jap. 霊廟の守護者 Reibyō no Shugosha) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

This card can be treated as 2 Tributes for the Tribute Summon of a Dragon-Type monster. While this card is in your hand or Graveyard, if a face-up Dragon-Type monster on the field, except "Keeper of the Shrine", is sent to the Graveyard by a card effect or because it was destroyed by battle: You can Special Summon this card, then, if that monster sent to the Graveyard is a Normal Monster, you can add 1 Dragon-Type Normal Monster from your Graveyard to your hand. You can only use this effect of "Keeper of the Shrine" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Ta karta może zostać użyta jako 2 trybuty do przyzwania przez poświęcenie potwora typu Dragon. Podczas gdy ta karta znajduje się w twojej ręce lub na cmentarzysku, jeśli odkryty potwór typu Dragon na polu (oprócz "Keeper of the Shrine") zostanie wysłany na cmentarzysko przez efekt karty lub z powody zniszczenia w walce: możesz specjalnie przyzwać tę kartę, a jeśli ten potwór wysłany na cmentarzysko był normalnym potworem, możesz następnie dodać do swojej ręki 1 normalnego potwora typu Dragon ze swojego cmentarzyska. Możesz skorzystać z tego efektu "Keeper of the Shrine" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj