FANDOM

Jinzo - Jector
Jinzo Jector SECE
Japońskie imię 人造人間-サイコ・ジャッカー
Kana じんぞうにんげん-サイコ・ジャッカー
Romaji Jinzōningen - Saiko Jakkā
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 800/2000
Kod 51916032
Archetyp/seria Jinzo
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Jinzo - Jector (jap. 人造人間-サイコ・ジャッカー Jinzōningen - Saiko Jakkā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

This card's name becomes "Jinzo" while on the field or in the Graveyard. You can Tribute this card; add 1 "Jinzo" monster from your Deck to your hand, except "Jinzo - Jector", then reveal all Set cards in your opponent's Spell & Trap Zones, and if there are Trap Cards among them, you can Special Summon "Jinzo" monsters from your hand, up to the number of Trap Cards revealed. You can only use this effect of "Jinzo - Jector" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Imię tej karty to "Jinzo" gdy znajduje się na polu lub na cmentarzysku. Możesz poświęcić tę kartę; dodaj do swojej ręki 1 potwora "Jinzo" z twojej talii, oprócz "Jinzo - Jector", po czym odkryj wszystkie ustawione karty w strefie kart zaklęć i pułapek przeciwnika i jeśli są tam jakiekolwiek karty pułapek, możesz specjalnie przyzwać potwory "Jinzo" z twojej ręki, ale nie więcej niż liczba odkrytych kart pułapek. Możesz skorzystać z tego efektu "Jinzo - Jector" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Jinzo - Yector
  • włoski: Jinzo - Jector