FANDOM

Jean-Michel Roger
JeanMichel Roger ARCV
Japońskie imię ジャン・ミシェル・ロジェ
Romanizacja imienia Jan Misheru Roje
Alternatywne imiona Jean-Michel Roget
Płeć M
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 54
Aktorzy Masamichi Kitada

Jean-Michel Roger to postać z Yu-Gi-Oh! ARC-V. Dowódca Security, zajmuje się egzekwowaniem prawa w City.

CharakterystykaEdytuj

Roger jest spokojnym strategiem, który wydaje się mieć zamiłowanie do szachów. Jest także surowy i bezlitosny, co pokazał wyrzucając Duel Chasera z Security po jednej przegranej. Nie cierpi Rady wykonawczej, gdyż ich decyzje podważają jego autorytet.

BiografiaEdytuj

Roger zjawił się w City nie wiadomo skąd i szybko objął urząd dowódcy Security. Jego nagłe pojawienie się zrodziło plotki, że przybył z innego wymiaru. Jego przybycie zbiegło się także z wprowadzeniem Real Solid Vision.

W nieoznaczonym czasie, Roger zawiązął współpracę z Gallagerem, który zaczął przysyłać mu obiecujących pojedynkowiczów z podziemia. Gdy Gallager przysłał mu Sergeya, ten został jego głównym agentem.

Trzy lata po jego przybyciu, Roger nadzorował pojedynek Duel Chasera 227 z Yugo, który uciekał razem z Yuzu Hiragi na swoim D-Wheel. Roger szybko zorientował się w strategii chłopaka i zawiadomił o tym Chasera, ale funkcjonariusz dał się porwać wirowi walki i przegrał pojedynek. Roger szybko zwolnił go z Security.

Gdy Lancers zjawili się w City, Roger szybko się nimi zainteresował i wysłał za nimi oddziały Security, ostatecznie wtrącając ich do więzienia. Roreg zdawał się także mocno interesować przyzwaniem fuzyjnych Seleny, umieszczając ją w innej celi. Gdy bohaterom udało się uciec z placówki, oddziały Security odcięły ich odwrót. Gdy Roger cieszył się ze zwycięstwa, Rada wysłuchała Reijiego i nakazała Rogerowi oddać bohaterów pod ich jurysdykcję, tak samo jak Yugo i Yuzu. Rozkazem Rady, bohaterowie zostali wpisani na Friendship Cup. Roger starał się oponować, mówiąc, że cały pomysł wymiarowej wojny, o której mówili Lancers to absurd, Rada go jednak nie posłuchała.

Wciąż spiskując, pozwolił także Duel Chaserowi 227 wziąć udział w pojedynku z Yuyą. Chociaż Duel Chaser 227 znów przegrał, Roger zdobył potrzebne mu informacje na temat chłopaka.