FANDOM

Infernoid Sjette
Infernoid Sjette CROS
Japońskie imię インフェルノイド・ベルフェゴル
Romaji Inferunoido Berufegōru
Polskie tłumaczenie jap. Infernoid - Belfegor
Poziom 6 LevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 2400/0
Kod 96055137
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Sjette (jap. インフェルノイド・ベルフェゴル Inferunoido Berufegōru, "Infernoid Belphegor") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 2 "Infernoid" monsters from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control are 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. When this card declares an attack: You can banish 1 card from your opponent's Extra Deck (their choice). Once per turn, during your opponent's turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent's Graveyard; banish it.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki lub cmentarzyska) przez zbanowanie 2 potworów "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Gdy ta karta zadeklaruje atak: możesz zbanować 1 kartę z dodatkowej talii twojego przeciwnika (twój przeciwnik wybiera kartę). Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz poświęcić 1 potwora, po czym obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku twojego przeciwnika; zbanuj ją.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Sjette" oznacza "szósty" po norwesku i duńsku i nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Sjette
  • portugalski: Infernoide Sjette
  • włoski: Infernoid Sjette