FANDOM

Infernoid Seitsemas
Infernoid Seitsemas SECE
Japońskie imię インフェルノイド・ヴァエル
Romaji Inferunoido Vaeru
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 2600/0
Kod 51316684
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Seitsemas (jap. インフェルノイド・ヴァエル Inferunoido Vaeru, "Infernoid Ba'al") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 "Infernoid" monsters from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control is 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. If this card attacks an opponent's monster, this effect can be activated at the end of the Battle Phase: Banish 1 card on the field. Once per turn, during either player's turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent's Graveyard; banish it.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki lub cmentarzyska) przez zbanowanie 3 potworów "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Jeśli ta karta zaatakowała potwora przeciwnika, ten efekt może zostać aktywowany na koniec fazy bitwy: zbanuj 1 kartę na polu. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz poświęcić 1 potwora, po czym obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku twojego przeciwnika; zbanuj ją.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Seitsemas" oznacza "siódmy" po fińsku i nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Seitsemas
  • włoski: Infernoid Seitsemas