FANDOM

Infernoid Pirmais
Infernoid Pirmais CROS
Japońskie imię インフェルノイド・シャイターン
Romaji Inferunoido Shaitān
Polskie tłumaczenie jap. Infernoid - Szatan
Poziom 1 Level
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 0/0
Kod 60551528
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Pirmais (jap. インフェルノイド・シャイターン Inferunoido Shaitān, "Infernoid Satan") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 1 "Infernoid" monster from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control are 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn: You can target 1 Set card on the field; shuffle it into the Deck. That card cannot be activated in response to this effect's activation. Once per turn, during your opponent's turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent's Graveyard; banish it (this is a Quick Effect).

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki lub cmentarzyska) przez zbanowanie 1 potwora "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Raz na turę: możesz obrać za cel 1 ustawioną kartę na polu; wtasuj ją do talii. Tamta karta nie może zostać aktywowana w odpowiedzi na aktywację tego efektu. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz poświęcić 1 potwora, po czym obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku twojego przeciwnika; zbanuj ją (to jest szybki efekt).

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Pirmais" oznacza "pierwszy" po łotewsku i nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Pirmais
  • portugalski: Infernoide Pirmais
  • włoski: Infernoid Pirmais