FANDOM

Infernoid Piaty
Infernoid Piaty SECE
Japońskie imię インフェルノイド・アシュメダイ
Romaji Inferunoido Ashumedai
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 2200/0
Kod 25811989
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Piaty (jap. インフェルノイド・アシュメダイ Inferunoido Ashumedai, "Infernoid Asmodai") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 2 "Infernoid" monster from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control is 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. When this card inflicts battle damage to your opponent by attacking an opponent's monster: You can send 1 random card from your opponent's hand to the Graveyard. Once per turn, during either player's turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent's Graveyard; banish it.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki lub cmentarzyska) przez zbanowanie 2 potworów "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Gdy ta karta zada obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi, poprzez zaatakowanie potwora przeciwnika: możesz wysłać na cmentarzysko 1 losową kartę z ręki twojego przeciwnika. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz poświęcić 1 potwora, po czym obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku twojego przeciwnika; zbanuj ją.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Piaty" to uproszczony zapis "piąty" i nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Piaty
  • włoski: Infernoid Piaty