FANDOM

Infernoid Patrulea
Infernoid Patrulea SECE
Japońskie imię インフェルノイド・アスタロス
Romaji Inferunoido Asutarosu
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 1800/0
Kod 89423971
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Patrulea (jap. インフェルノイド・アスタロス Inferunoido Asutarosu, "Infernoid Astaroth") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 "Infernoid" monster from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control is 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn: You can target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy it. This card cannot attack the turn you activate this effect. Once per turn, during your opponent's turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent's Graveyard; banish it (this is a Quick Effect).

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez zbanowanie 1 potwora "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Raz na turę: możesz obrać za cel 1 kartę zaklęcia/pułapki na polu; zniszcz ją. Ta karta nie może zaatakować podczas tury,w której aktywowałeś ten efekt. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz poświęcić 1 potwora, po czym obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku przeciwnika; zbanuj ją (to jest szybki efekt).

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Patrulea" oznacza "czwarty" po rumuńsku i nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Patrulea
  • włoski: Infernoid Patrulea