FANDOM

Infernoid Onuncu
Infernoid Onuncu SECE
Japońskie imię インフェルノイド・ネヘモス
Romaji Inferunoido Nehemosu
Poziom 10 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 3000/3000
Kod 14799437
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Onuncu (jap. インフェルノイド・ネヘモス Inferunoido Nehemosu,"Infernoid Nehemoth") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 3 "Infernoid" monsters from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control is 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. When this card is Special Summoned: You can destroy all other monsters on the field. Once per turn, during either player's turn, when a Spell/Trap or effect is activated: You can Tribute 1 monster; negate the activation, and if you do, banish that card.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez zbanowanie 3 potworów "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Gdy ta karta zostanie specjalnie przyzwana: możesz zniszczyć wszystkie pozostałe potwory na polu. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy karta zaklęcia/pułapki lub efekt ulegnie aktywacji: możesz zbanować 1 potwora; anuluj aktywację tamtej karty i gdy to zrobisz, zbanuj ją.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Onuncu" oznacza "dziesiąty" po turecku i azerbejdżańsku oraz nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Onuncu
  • włoski: Infernoid Onuncu