FANDOM

Infernoid Harmadik
Infernoid Harmadik SECE
Japońskie imię インフェルノイド・ルキフグス
Romaji Inferunoido Rukifugusu
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 1600/0
Kod 52038272
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Harmadik (jap. インフェルノイド・ルキフグス Inferunoido Rukifugusu, "Infernoid Lucifugus") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 "Infernoid" monster from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control is 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn: You can target 1 monster on the field; destroy it. This card cannot attack the turn you activate this effect. Once per turn, during your opponent's turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent's Graveyard; banish it (this is a Quick Effect).

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez zbanowanie 1 potwora "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Raz na turę: możesz obrać za cel 1 potwora na polu; zniszcz go. Ta karta nie może zaatakować podczas który, w której aktywowałeś ten efekt. Raz na turę, podczas tury twojego przeciwnika: możesz poświęcić 1 potwora, po czym obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku twojego przeciwnika; zbanuj ją (to jest szybki efekt).

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Harmadik" oznacza "trzeci" po węgiersku i nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Harmadik
  • włoski: Infernoid Harmadik