FANDOM

Infernoid Attondel
Infernoid Attondel SECE
Japońskie imię インフェルノイド・アドラメレク
Romaji Inferunoido Adoramereku
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 2800/0
Kod 88301393
Archetyp/seria Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Infernoid Attondel (jap. インフェルノイド・アドラメレク Inferunoido Adoramereku, "Infernoid Adramelech") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand or Graveyard) by banishing 3 "Infernoid" monsters from your hand or Graveyard, while the total Levels and Ranks of all Effect Monsters you control are 8 or lower, and cannot be Special Summoned by other ways. When this card destroys an opponent's monster by battle and sends it to the Graveyard: You can activate this effect; this card can make a second attack in a row. Once per turn, during either player's turn: You can Tribute 1 monster, then target 1 card in your opponent's Graveyard; banish it.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki lub cmentarzyska) przez zbanowanie 3 potworów "Infernoid" z twojej ręki lub cmentarzyska, podczas gdy suma poziomów i stopni wszystkich kontrolowanych przez ciebie potworów efektu wynosi 8 lub mniej i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Gdy ta karta zniszczy potwora przeciwnika w walce i wyśle go na cmentarzysko: możesz aktywować ten efekt; ta karta może wykonać drugi atak z rzędu. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz poświęcić 1 potwora, po czym obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku twojego przeciwnika; zbanuj ją.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Attondel" oznacza "ósmy" po szwedzku i nawiązuje do poziomu tego potwora.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Infiernoid Attondel
  • włoski: Infernoid Attondel