FANDOM

Heroic Challenger - Thousand Blades
Heroic Challenger Thousand Blades WSUP
Japońskie imię H・C サウザンド・ブレード
Kana ヒロイック・チャレンジャ サウザンド・ブレード
Romaji Hiroikku Charenja Sauzando Burēdo
Polskie tłumaczenie ang. Bohaterski pretendent - Tysiąc ostrzy
jap. Bohaterski pretendent - Ostrze tysiąca
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 1300/1100
Kod 01833916
Archetyp/seria Heroic, Heroic Challenger
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Heroic Challenger - Thousand Blades (jap. H・C サウザンド・ブレード Hiroikku Charenja Sauzando Burēdo) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Once per turn, if this card is in Attack Position: You can discard 1 "Heroic" card; you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except "Heroic" monsters, also Special Summon 1 "Heroic" monster from your Deck, and if you do, change this card to Defense Position. When you take damage while this card is in your Graveyard: You can Special Summon this card in Attack Position. You can only use this effect of "Heroic Challenger - Thousand Blades" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Raz na turę: możesz odrzucić 1 kartę "Heroic"; nie możesz specjalnie przyzywać potworów innych niż potwory "Heroic" przez resztę tej tury, poza tym specjalnie przyzwij ze swojej talii 1 potwora "Heroic" i gdy to zrobisz, przestaw tę kartę do pozycji obrony. Gdy otrzymasz obrażenia podczas gdy ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku: możesz specjalnie przyzwać tę kartę w pozycji ataku. Możesz skorzystać z tego efektu "Heroic Challenger - Thousand Blades" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj