FANDOM

Harpie Lady Phoenix Formation

ハーピィ・レディ-鳳凰の陣-

Harpie Lady Phoenix Formation LC04
Kana ハーピィ・レディ-ほうおうのじん-
Romanizacja nazwy Hāpyi Redi Hō'ō no Jin
Tłumaczenie nazwy ang. Formacja feniksa pań harpii
jap. Formacja Fenghuanga pań harpii
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Normal Normal Spell
Prędkość 1
Kod 86308219
Tekst karty
If you control 3 or more "Harpie Lady" and/or "Harpie Lady Sisters": Target as many monsters your opponent controls as possible, but not more than the total number of "Harpie Lady" and "Harpie Lady Sisters" you control; destroy those targets, and if you do, inflict damage to your opponent equal to the highest original ATK among those destroyed monsters (your choice, if tied). You cannot Special Summon monsters from the Main Deck or Extra Deck, nor conduct your Battle Phase, the turn you activate this card.
Tłumaczenie
Jeśli kontrolujesz 3 lub więcej potworów "Harpie Lady" i/lub "Harpie Lady Sisters": obierz za cel jak najwięcej potworów kontrolowanych przez przeciwnika, ale nie więcej niż łączna suma kontrolowanych przez ciebie potworów "Harpie Lady" i "Harpie Lady Sisters"; zniszcz te cele i gdy to zrobisz, zadaj obrażenia twojemu przeciwnikowi równe najwyższemu atakowi pośród tamtych zniszczonych potworów (decyzja należy do ciebie w razie remisu). Nie możesz specjalnie przyzywać potworów z głównej lub dodatkowej talii i przeprowadzić swojej fazy bitwy podczas tury, w której aktywowałeś tę kartę.
Zestawy
Anime
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata