FANDOM

Harpie Harpist
Harpie Harpist CROS
Japońskie imię ハーピィ・ハーピスト
Romaji Hāpyi Hāpisuto
Polskie tłumaczenie Harpia-harfistka
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ Winged Beast/Effect
Atak i obrona 1700/600
Kod 56585883
Archetyp/seria Harpie
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Harpie Harpist (jap. ハーピィ・ハーピスト Hāpyi Hāpisuto) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

This card's name becomes "Harpie Lady" while on the field or in the Graveyard. You can only use each of these effects of "Harpie Harpist" once per turn.
● When this card is Normal Summoned: You can target 1 Winged Beast-Type monster you control (other than this card) and 1 face-up monster your opponent controls; return them to the hand.
● During the End Phase, if this card is in the Graveyard because it was sent there this turn: You can add 1 Level 4 Winged Beast-Type monster with 1500 or less ATK from your Deck to your hand.

Tłumaczenie Edytuj

Imię tej karty brzmi "Harpie Lady" gdy znajduje się na polu lub cmentarzysku. Możesz skorzystać z każdego z poniższych efektów "Harpie Harpist" tylko raz na turę.
● Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana: możesz obrać za cel kontrolowanego przez siebie potwora typu Winged Beast (innego niż ta karta) i 1 odkrytego potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; przywróć je do ręki.
● Podczas fazy końcowej, jeśli ta karta znajduje się na cmentarzysku, ponieważ została tam wysłana podczas tej tury: możesz dodać do swojej ręki 1 potwora typu Winged Beast o ataku 1500 lub niższym ze swojej talii.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Arpía Arpista
  • portugalski: Harpia Harpista
  • włoski: Arpista Arpia