FANDOM

Gwenhwyfar, Queen of Noble Arms
Gwenhwyfar Queen of Noble Arms LVAL
Japońskie imię 聖剣を抱く王妃ギネヴィア
Kana せいけんをいだくおうひギネヴィア
Romaji Seiken wo Idaku Ōhi Ginevia
Polskie tłumaczenie ang. Gwenhwyfar, królowa Szlachetnej Broni
Poziom 2 LevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 300/300
Kod 19748583
Archetyp/seria Noble Arms
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Gwenhwyfar, Queen of Noble Arms (jap. 聖剣を抱く王妃ギネヴィア Seiken wo Idaku Ōhi Ginevia) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can target 1 "Noble Knight" monster you control; equip this card from your hand or Graveyard to that target. You can only use this effect of "Gwenhwyfar, Queen of Noble Arms" once per turn. The equipped monster gains 300 ATK. Apply the appropriate effect, depending on the Attribute of the equipped monster.
● LIGHT: If the equipped monster would be destroyed by a card effect, you can destroy this card instead.
● DARK: If the equipped monster battles an opponent's monster, at the start of the Damage Step: You can destroy that monster, then destroy this card.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez siebie potwora "Noble Knight"; ekwipuj tę kartę do tego celu. Możesz skorzystać z tego efektu "Gwenhwyfar, Queen of the Noble Arms" tylko raz na turę. Wyekwipowany potwór zyskuje 300 punktó ataku. Skorzystać ze stosownego efektu zależnie od atrybutu wyekwipowanego potwora.
● ŚWIATŁO: Gdyby wyekwipowany potwór miałby zostać zniszczony przez efekt karty, możesz zamiast tego zniszczyć tę kartę.
● MROK: Gdy wyekwipowany potwór walczy z potworem przeciwnika, na początku kroku obrażeń: możesz zniszczyć tamtego potwora, po czym zniszczyć tę kartę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • niemiecki: Gwenhwyfar, Edle Waffen-Königin
  • włoski: Gwenhwyfar, Regina delle Nobili Armi