FANDOM

Great Sorcerer of the Nekroz
Great Sorcerer of the Nekroz THSF
Japońskie imię 影霊衣の大魔道士
Kana ネクロスのだいまどうし
Romaji Nekurosu no Daimadōshi
Polskie tłumaczenie ang. Wielki czarownik Nekroz
jap. Wielki czarownik Nekroszaty
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 1500/800
Kod 27796375
Archetyp/seria Nekroz
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Great Sorcerer of the Nekroz (jap. 影霊衣の大魔道士 Nekurosu no Daimadōshi) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If this card is Tributed by a card effect: You can add 1 Spellcaster-Type "Nekroz" Ritual Monster from your Deck to your hand. If this card is banished: You can send 1 "Nekroz" monster from your Deck to the Graveyard, except "Great Sorcerer of the Nekroz". You can only use 1 "Great Sorcerer of the Nekroz" effect per turn, and only once that turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie poświęcona przez efekt karty: możesz dodać do swojej ręki 1 rytualnego potwora "Nekroz" typu Spellcaster ze swojej talii. Gdy ta karta zostanie zbanowana: możesz wysłać na cmentarzysko 1 potwora "Nekroz" ze swojej talii, oprócz "Great Sorcerer of the Nekroz". Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Great Sorcerer of the Nekroz" na turę i tylko raz podczas tej tury.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór zdaje się być wersją Nekroz potwora Gishki Avance. Obydwa potwory mają taki sam atrybut, poziom, typ, atak i obronę, a także noszą przy swoim boku taki sam miecz.

Status Edytuj