FANDOM


Gravekeeper's Ambusher
Gravekeepers Ambusher LVAL
Japońskie imię 墓守の伏兵
Kana はかもりのふくへい
Romaji Hakamori no Fukuhei
Polskie tłumaczenie Zasadzka Obrońców Grobowca
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 1700/0
Kod 22134079
Archetyp/seria Gravekeeper's
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Gravekeeper's Ambusher (jap. 墓守の伏兵 Hakamori no Fukuhei) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card is flipped face-up: You can target 1 card in your opponent's Graveyard; place that target on the bottom of their Deck. If this card is sent from the field to the Graveyard after being flipped face-up: You can target 1 "Necrovalley" card in your Graveyard; add that target to your hand. This card's effects cannot be negated by the effect of "Necrovalley".

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie odkryta: możesz obrać za cel 1 kartę na cmentarzysku przeciwnika; odłóż ten cel pod spód talii przeciwnika. Gdy ta karta zostanie wysłana z pola na cmentarzysko po odkryciu: możesz obrać za cel 1 kartę "Necrovalley" na swoim cmentarzysku; dodaj ten cel do swojej ręki. Efekty tej karty nie mogą zostać anulowane przez efekt "Necrovalley".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • włoski: Infiltratore - Custode di Tombe
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.