FANDOM

Graff, Malebranche of the Burning Abyss
Graff Malebranche of the Burning Abyss DUEA
Japońskie imię 彼岸の悪鬼 グラバースニッチ
Kana ひがんのあっき グラバースニッチ
Romaji Higan no Akki Gurabāsunicchi
Polskie tłumaczenie ang. Graff, Malebranche Płonącej Otchłani
jap. Grabbersnitch, Malebranche Zaświatów
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 1000/1500
Kod Nieznany
Archetyp/seria Burning Abyss
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Graff, Malebranche of the Burning Abyss (jap. 彼岸の悪鬼 グラバースニッチ Higan no Akki Gurabāsunicchi) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If you control a monster that is not a "Burning Abyss" monster, destroy this card. You can only use 1 of the following effects of "Graff, Malebranche of the Burning Abyss" per turn, and only once that turn.
● If you control no Spell/Trap Cards: You can Special Summon this card from your hand.
● If this card is sent to the Graveyard: You can Special Summon 1 "Burning Abyss" monster from your Deck, except "Graff, Malebranche of the Burning Abyss".

Tłumaczenie Edytuj

Gdy kontrolujesz potwora innego niż "Burning Abyss", zniszcz tę kartę. Możesz użyć 1 z efektów "Graff, Malebranche of the Burning Abyss" na turę i tylko raz podczas tej tury.
● Jeśli nie kontrolujesz żadnych kart zaklęć/pułapek: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki.
● Gdy ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać 1 potwora "Burning Abyss" ze swojej talii, oprócz "Graff, Malebranche of the Burning Abyss".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór bazuje na Graffiacane, członku "Malebranche" (dosł. Złe Szpony), grupy 12 demonów z Boskiej Komedii Dantego.

Status Edytuj