FANDOM

Gogogo Golem - Golden Form
Gogogo Golem Golden Form SECE
Japońskie imię ゴゴゴゴーレム-GF
Kana ゴゴゴゴーレム-ゴールデンフォーム
Romaji Gogogo Gōremu - Gōruden Fōmu
Polskie tłumaczenie Gogogo Golem - Złota Forma
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Rock/Effect
Atak i obrona ?/1500
Kod 02948263
Archetyp/seria Gogogo
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Gogogo Golem - Golden Form (jap. ゴゴゴゴーレム-GF Gogogo Gōremu - Gōruden Fōmu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by Tributing 1 "Gogogo" monster, and cannot be Special Summoned by other ways. This card's ATK becomes double the original ATK of the Tributed monster. Any battle damage your opponent takes from battles involving this card is halved. Once per turn, during either player's turn, if a monster effect is activated on your opponent's side of the field: This card loses exactly 1500 ATK, and if it does, negate that effect.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez poświęcenie 1 potwora "Gogogo" i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Atak tej karty to podwojona wartość oryginalnego ataku poświęconego potwora. Wszystkie obrażenia bitewne z udziałem tej karty zadane twojemu przeciwnikowi ulegają zmniejszeniu o połowę. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy, jeśli efekt potwora zostanie aktywowany na polu przeciwnika: ta karta traci dokładnie 1500 punktów ataku i gdy tak się tanie, anuluj tamten efekt.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Manga Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Golem Gogogo - Forme Or
  • hiszpański: Gólem Gogogo - Forma Dorada
  • koreański: 고고고 골렘-GF
  • niemiecki: Gogogo-Golem - Goldene Form
  • portugalski: Golem Gogogo - Forma Dourada
  • włoski: Golem Gogogo - Forma Dorata