FANDOM

Goddess Bow
Goddess Bow DRL2
Japońskie imię 女神の聖弓-アルテミス
Kana めがみのせいきゅう-アルテミス
Romaji Megami no Seikyū - Arutemisu
Polskie tłumaczenie ang. Łuk bogini
jap. Święty łuk bogini - Artemis
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Warrior/Fusion/Effect
Atak i obrona 1500/1600
Kod 83743222
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Goddess Bow (jap. 女神の聖弓-アルテミス Megami no Seikyū - Arutemisu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Must be Special Summoned with "The Claw of Hermos", using a Warrior-Type monster, and cannot be Special Summoned by other ways. If this card is Special Summoned: Target 1 other face-up monster on the field; equip this card to it. While this card is equipped to a monster by this effect, negate the first effect activated by your opponent during each Battle Phase, also, after that, the equipped monster can make a second attack during this Battle Phase.

Tłumaczenie Edytuj

Musi zostać specjalnie przyzwany przy pomocy karty "The Claw of Hermos", używając potwora typu Warrior i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Jeśli ta karta zostanie specjalnie przyzwana: obierz za cel 1 innego, odkrytego potwora na polu; wyposaż go w tę kartę. Dopóki ta karta pozostaje wyposażeniem potwora przez ten efekt, anuluj pierwszy efekt aktywowany przez twojego przeciwnika podczas każdej fazy bitwy, a potem wyposażony potwór może wykonać drugi atak podczas tej fazy bitwy.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: L'Arc de la Déesse
  • włoski: Arco della Dea