FANDOM

Gladiator Beast Nerokius
Gladiator Beast Nerokius PRIO
Japońskie imię 剣闘獣ネロキウス
Kana グラディアルビーストネロキウス
Romaji Guradiaru Bīsuto Nerokiusu
Polskie tłumaczenie Bestia-gladiator, Nerokius
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Winged Beast/Fusion/Effect
Atak i obrona 2800/1900
Kod 29357956
Archetyp/seria Gladiator Beast
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Gladiator Beast Nerokius (jap. 剣闘獣ネロキウス Guradiaru Bīsuto Nerokiusu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

3 "Gladiator Beast" monsters
Must first be Special Summoned (from your Extra Deck) by shuffling the above cards you control into the Deck. (You do not use "Polymerization".) Cannot be destroyed by battle. If this card attacks or is attacked, your opponent cannot activate cards or effects until the end of the Damage Step. At the end of the Battle Phase, if this card attacked or was attacked: You can shuffle it into the Extra Deck; Special Summon 2 "Gladiator Beast" monsters from your Deck.

Tłumaczenie Edytuj

3 potwory "Gladiator Beast"
Musi zostać najpierw specjalnie przyzwany (z twojej dodatkowej talii) przez przywrócenie do talii wspomnianych wyżej, kontrolowanych przez ciebie kart (nie używasz karty "Polymerization"). Nie może zostać zniszczony w walce. Gdy ta karta atakuje lub zostaje zaatakowana, twój przeciwnik nie może aktywować kart lub efektów do czasu zakończenia kroku obrażeń. Na koniec fazy bitwy, gdy ta karta zaatakowała lub została zaatakowana: możesz przywrócić ją do dodatkowej talii; specjalnie przyzwij 2 potwory "Gladiator Beast" ze swojej talii.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Imię tej karty to nawiązanie do cesarza Nerona.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Bestia Gladiador Nekorius
  • włoski: Gladiatore Bestia Nerokius