FANDOM

Ghostrick Angel of Mischief
Ghostrick Angel of Mischief WSUP
Japońskie imię ゴーストリックの駄天使
Kana ゴーストリックのだてんし
Romaji Gōsutorikku no Datenshi
Polskie tłumaczenie ang. Anioł psot Duchtrików
jap. Bezużyteczny anioł Duchtrików
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ Fairy/Xyz/Effect
Atak i obrona 2000/2500
Kod 53334641
Archetyp/seria Ghostrick, Duel winner
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Ghostrick Angel of Mischief (jap. ゴーストリックの駄天使 Gōsutorikku no Datenshi) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

2 Level 4 monsters
You can also Xyz Summon this card by using a "Ghostrick" Xyz Monster you control as the Xyz Material, except "Ghostrick Angel of Mischief". (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) When the number of Xyx Materials on this card becomes 10, you win the Duel. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; add 1 "Ghostrick" Spell/Trap Card from your Deck to your hand. Once per turn: You can attach 1 "Ghostrick" card from your hand to this card as an Xyz Material.

Tłumaczenie Edytuj

2 potwory na poziomie 4
Możesz także Xyz-przyzwać tę kartę używając kontrolowanego przez ciebie Xyz-potwora "Ghostrick" jako Xyz-materiału, oprócz "Ghostrick Angel of Mischief" (Xyz-materiały dołączone do tego potwora stają się także Xyz-materiałami tej karty). Gdy liczba Xyz-materiałów tej karty dojdzie do 10, wygrywasz pojedynek. Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; dodaj do swojej ręki 1 kartę zaklęcia/pułapki "Ghostrick" ze swojej talii. Raz na turę: możesz dołączyć do tej karty 1 kartę "Ghostrick" ze swojej ręki jako Xyz-materiał.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Japońskie imię tej karty to gra słów: "駄天使" (bezużyteczny anioł) w imieniu tej karty czyta się tak samo jak "堕天使" (upadły anioł).

Status Edytuj