Geargiagear Gigant XG
Geargiagear Gigant XG SDGR.png
Japońskie imię ギアギアギア XG
Kana ギアギアギア クロスギガント
Romaji Giagiagia Kurosu Giganto
Stopień 3 Rank.pngRank.pngRank.png
Atrybut Earth.png EARTH
Typ Machine/Xyz/Effect
Atak i obrona 2500/1300
Kod 19891310
Archetyp/seria Geargia, X
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Geargiagear Gigant XG (jap. ギアギアギア XG Giagiagia Kurosu Giganto, "Geargiagear Cross Gigant") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty[edytuj | edytuj kod]

3 Level 3 monsters
During either player's Battle Step, while an attack involving your Machine-Type monster is occurring: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the effects of all face-up cards your opponent currently controls, also your opponent cannot activate cards or effects. These effects last until the end of the Damage Step. When this face-up card leaves the field: You can target 1 other "Geargia" card in your Graveyard; add that target to your hand.

Tłumaczenie[edytuj | edytuj kod]

3 potwory na poziomie 3
Podczas stopnia walki, któregokolwiek gracza, gdy występuje atak z udziałem twojego potwora typu Machine: Możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; zaneguj efekty wszystkich odkrytych potworów, które twój przeciwnik obecnie kontroluje, ponadto nie może on aktywować kart bądź efektów. Te efekty trwają do końca stopnia walki. Gdy ta karta będąc odkrytą opuszcza pole: Możesz wybrać 1 inną kartę "Geargia" ze swojego cmentarzyska; dodaj ją do ręki.

Zestawy[edytuj | edytuj kod]

TCG
OCG

Status[edytuj | edytuj kod]

W innych językach[edytuj | edytuj kod]

  • koreański: 기아기아기아 X크로스G기간트
  • niemiecki: Getriebriagetrieberiese XG
  • włoski: Ingranaggianingranaggio Gigante XG