FANDOM

Frightfur Chimera
Frightfur Chimera CROS
Japońskie imię デストーイ・マッド・キマイラ
Romaji Desutōi Maddo Kimaira
Polskie tłumaczenie ang. Frightfur - Chimera
jap. Śmiercionośna zabawka - Szalona Chimera
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Fusion/Effect
Atak i obrona 2800/2000
Kod 83866861
Archetyp/seria Frightfur
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Frightfur Chimera (jap. デストーイ・マッド・キマイラ Desutōi Maddo Kimaira, "Death-Toy Mad Chimera") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

3 "Frightfur" monsters
Must be Fusion Summoned and cannot be Special Summoned by other ways. If this card attacks or is attacked, your opponent cannot activate cards or effects until the end of the Damage Step. When this card destroys an opponent's monster by battle and sends it to the Graveyard: You can Special Summon that monster to your side of the field, but its ATK is halved. You can only use this effect of "Frightfur Chimera" once per turn. This card gains 300 ATK for each monster you control that is owned by your opponent.

Tłumaczenie Edytuj

3 potwory "Frightfur"
Musi zostać fuzyjnie przyzwany i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Jeśli ta karta zaatakuje lub zostanie zaatakowana, twój przeciwnik nie może aktywować kart ani efektów do czasu zakończenia kroku obrażeń. Gdy ta karta zniszczy potwora przeciwnika w walce i wyśle go na cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać tamtego potwora na swoją stronę pola, ale jego atak ulega zmniejszeniu o połowę. Możesz skorzystać z tego efektu "Frightfur Chimera" raz na turę. Ta karta zyskuje 300 punktów ataku za każdego kontrolowanego przez ciebie potwora należącego do twojego przeciwnika.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Quimera Atemorizante
  • portugalski: Quimera Peladura
  • włoski: Chimera Pellicciaspavento