FANDOM

Friendship Cup ARCV

Oficjalny plakat

Friendship Cup (jap. フレンドシップカップ Furendoshippu Kappu, "Turniej przyjaźni") – coroczny, oficjalny turniej City, odbywający się w Wymiarze Synchro i będący kluczowym elementem fabuły drugiego sezonu Yu-Gi-Oh! ARC-V.

Opis Edytuj

Turniej ma stanowić promocję pokoju pomiędzy Topsami i Commonsami po zamieszkach, które wybuchły po aresztowaniu Chojiro Tokumatsu. Sloganem turnieju jest "Miasto jest jednością, wszyscy jesteśmy przyjaciółmi!" (jap. Shiti wa hitotsu, mina tomodachi).

Turniej budzi wiele kontrowersji pomiędzy dwiema warstwami społecznymi miasta, ponieważ obecny król, Jack Atlas jest postrzegany przez wielu Commonsów jako zdrajca.

Turniej zaczyna się od pokazowego pojedynku między jednym z uczestników, a obecnym królem. Celem tego pojedynku jest pokazanie siły króla.

Pojedynkowicze, który przegrają walkę, trafiają do podziemnej sortowni śmieci, gdzie są zmuszani do niewolniczej pracy. Ten los przegranych jest zgodny z zasadą City, w której tylko zwycięzcy mają szansę coś osiągnąć i zdaje się nie przeszkadzać jego mieszkańcom.

Lancers zostali zaproszeni na turniej przez Radę wykonawczą, chcąc przetestować siłę grupy Reijiego.

Wymagania Edytuj

Pojedynkowicz, który wygra 10 pojedynków na Podziemnej arenie zostaje automatycznie zakwalifikowany. Dodatkowo, każdy może pisemnie zgłosić się na ochotnika. Co więcej, Jean-Michel Roger może wysłać własne zaproszenie na turniej.

Uczestnicy Edytuj

Przebieg turnieju Edytuj

Pierwsza runda Edytuj

Z - zwycięzca, P - przegrany

Ta sekcja zawiera spojlery dotyczące ważnych wydarzeń fabularnych

  • Noboru Gongenzaka (P) kontra Crow Hogan (Z)
  • Tsukikage (P) kontra Shinji Weber (Z)
  • Yuzu Hiragi (Z) kontra Chojiro Tokumatsu (P)
  • Selena (Z) kontra Tony Simon (P)
  • Yuya Sakaki (Z) kontra Duel Chaser 227 (P)
  • Shingo Sawatari (P) kontra Yugo (Z)
  • Sergey Volkov (Z) kontra Damon Lopez (P)
  • Shun Kurosaki (Z) kontra Dennis Macfield (P)

Druga runda Edytuj

Z - zwycięzca, P - przegrany

  • Yuzu Hiragi (P) kontra Sergey Volkov (Z)
  • Yuya Sakaki kontra Shinji Weber (pojedynek nierozstrzygnięty)
  • Crow Hogan kontra Shun Kurosaki (pojedynek nierozstrzygnięty)