FANDOM

Explossum
Explossum SECE
Japońskie imię バク団
Kana バクだん
Romaji Bakudan
Poziom 1 Level
Atrybut Earth EARTH
Typ Beast/Effect
Atak i obrona 100/100
Kod 38210374
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Explossum (jap. バク団 Bakudan) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can target 1 face-up Xyz Monster your opponent controls; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. If a monster equipped with this card by this effect has no Xyz Materials, destroy that monster. While this card is equipped to a monster, during each of your opponent's Standby Phases: Detach 1 Xyz Material from the equipped monster.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz obrać za cel 1 odkrytego Xyz-potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; wyposaż ten cel w tego potwora z twojej ręki lub z twojej części pola. Jeśli potwór wyposażony w tę kartę przy pomocy tego efektu nie ma Xyz-materiałów, zniszcz go. Dopóki potwór jest wyposażony w tę kartę, podczas każdej fazy oczekiwania twojego przeciwnika: odłącz 1 Xyz-materiał od wyposażonego potwora.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Angielskie imię tej karty to połączenie słów "explosion" (ang. eksplozja) i "opossum" (ang. opos).
  • Japońskie imię tej karty to gra słów. "Baku" to japoński duch zjadający sny, natomiast "Bakudan" to japońskie słowo oznaczające bombę.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Explosium
  • hiszpański: Tapirplosión
  • koreański: 맥 폭탄
  • niemiecki: Explossum
  • portugalski: Gamboxplosão
  • włoski: Esplo-possum