FANDOM

Eliphas
Eliphas
Japońskie imię エリファス
Romanizacja imienia Erifasu
Płeć M
Debiut Yu-Gi-Oh! ZEXAL - odcinek 118
Grupa Świat Astral
Talia New Orders
As New Orders 13 Etheric Amen

Eliphas (jap. エリファス Erifasu) to wola Świata Astral występująca w anime Yu-Gi-Oh! ZEXAL. Zadebiutował w odcinku 118. Gra kartami z archetypu "New Orders" i jest pierwszą postacią używającą Double Rank-Up, czyli podwyższania stopnia Xyz-potworów o 2. Eliphas zarządza Światem Astral i planuje jego Rank-Up poprzez zniszczenie Świata Barian, w którym to celu wysłał na Ziemię Astrala. Każde jego dobranie karty z talii ma moc Shining Draw. Eliphas nienawidzi mocy chaosu i istot nią władających.

BiografiaEdytuj

Gdy Yuma Tsukumo dostał się do Świata Astral w celu uratowania swojego przyjaciela Astrala, Eliphas wielokrotnie próbował mu przeszkodzić, jako posiadaczowi mocy chaosu. Gdy chłopak wreszcie znalazł nieprzytomnego Astrala, Eliphas wydał mu prawdziwą misję jego przyjaciela oraz cel istnienia ich świata - Rank-Up. Wydał mu, że Astral musi umrzeć przez ciemność, która nawiedziła jego ciało. Eliphas zgodził się wypuścić Astrala, gdy chłopak pokona go w walce. Eliphas szybko przyzwał swojego potwora i zwiększał jego stopień za pomocą karty Rank-Up-Magic Astral Force, którą stworzył przy pomocy Shining Draw. Gdy Eliphas przyzwał swojego asa - New Orders 13 Etheric Amen, Yuma niemal nie przegrał. Chłopak zdołał jednak dokonać swojego własnego Shining Draw i przy pomocy nowego potwora Number 39: Kibō Ō Hope Roots wygrał pojedynek. Wtedy mieszkańcy Świata Astral użyli swojej mocy i uleczyli śmiertelną ranę Astrala. Gdy moce Barian nawiedziły domenę Eliphasa, ten oddał Yumie Cesarski Klucz oraz wręczył Astralowi tajemniczą kartę, po czym odesłał ich do domu. Gdy bohaterowie zniknęli ze Świata Astral, hełm Eliphasa pękł, odsłaniając jego całą twarz.

Eliphas2

Eliphas bez swojego hełmu

TaliaEdytuj

Eliphas używa talii opierającej się na szybkim przyzywaniu Xyz-potworów i podwójnym Rank-Up za pomocą "Rank-Up-Magic Astral Force". Używa także kart wsparcia dla kart Rank-Up.

ZaklęciaEdytuj

PułapkiEdytuj

Dodatkowa taliaEdytuj