FANDOM

Elemental HERO Blazeman
Elemental HERO Blazeman WSUP
Japońskie imię E・HERO ブレイズマン
Kana エレメンタルヒーロー ブレイズマン
Romaji Erementaru Hīro Bureizuman
Polskie tłumaczenie BOHATER żywiołów, Człowiek-płomień
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 1200/1800
Kod 63060238
Archetyp/seria Elemental HERO, HERO
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Elemental HERO Blazeman (jap. E・HERO ブレイズマン Erementaru Hīro Bureizuman) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If this card is Normal or Special Summoned: You can add 1 "Polymerization" from your Deck to your hand. During your Main Phase: You can activate this effect; you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except Fusion Monsters, also send 1 "Elemental HERO" monster from your Deck to the Graveyard, except "Elemental HERO Blazeman", and if you do, this card's Attribute, ATK, and DEF each become the same as the monster sent to the Graveyard, until the end of this turn. You can only use 1 "Elemental HERO Blazeman" effect per turn, and only once that turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie normalnie lub specjalnie przyzwana: możesz dodać do swojej ręki 1 kartę "Polymerization" ze swojej talii. Podczas twojej fazy głównej: możesz aktywować ten efekt; nie możesz specjalnie przyzywać potworów innych niż potwory fuzyjne przez resztę tej tury, poza tym wyślij na cmentarzysko 1 potwora "Elemental HERO" ze swojej talii (oprócz Elemental HERO Blazeman) i gdy to zrobisz, atrybut, atak i obrona tej karty stają się takie same jak u tego potwora wysłanego na cmentarzysko do końca tej tury. Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Elemental HERO Blazeman" na turę i tylko raz podczas tej tury.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj