FANDOM

Academia ARCV

Duel Academia

Duel Academia (jap. デュエルアカデミア Dueru Akademia), zwana najczęściej Academia (jap. アカデミア Akademia) to tajemnicza szkoła dla pojedynkowiczów w Yu-Gi-Oh! ARC-V. Placówka znajduje się w Wymiarze Fuzji i odpowiada za ataki na Wymiar Xyz. Obecnym przywódcą Academii jest Leo Akaba, działający pod pseudonimem "Professor". Szkoła wydaje się bazować na Duel Academii z Yu-Gi-Oh! GX.

HistoriaEdytuj

Trzy lata przed wydarzeniami z anime, Reiji Akaba użył transportera międzywymiarowego i trafił do Academii. Wkrótce trafił na Serenę ściganą przez członków Academii. Reiji wtrącił się do pojedynku dziewczyny i pomógł jej uciec, trafiając jednak na elitarny oddział Obelisk Force i swojego ojca. Leo wyjaśnił synowi, że ten znajduje się w innym wymiarze i odesłał go do domu.

Obecnie szkoła jest w stanie wojny z Heartland, miastem w Wymiarze Xyz. Yuto i Shun Kurosaki, członkowie grupy Resistance z Xyz, przedostali się do Standardu i wdali w walkę ze szkołą Leo Duel School, próbując odkryć jej powiązanie z Academią. Sora Shiun'in został wysłany z Academii w celu pokonania Resistance w Standardzie. Cała prawda o jego powiązaniu z Academią wyszła na jaw w trakcie jego pojedynku z Yuto; kiedy jego misja ujrzała światło dzienne, Sora został przymusowo wezwany do Wymiaru Fuzji. Sora ostatecznie uzyskał pozwolenie Professora na ponowny najazd na Standard, tym razem dostając niewielki oddział Obelisk Force jako wsparcie.

Academia współpracuje z Yugo, tajemniczym pojedynkowiczem z Wymiaru Synchro. Oficjalne stosunki Academii z Wymiarem Synchro nie są jednak znane.

TechnologiaEdytuj

Academia potrafi podróżować między wymiarami, dysponuje także technologią pozwalająca odczytywać myśli. Pojedynkowicze z Academii posiadają zdolność zamykania ludzi w kartach oraz materializowania pojedynków bez pomocy systemu Solid Vision.

Znani członkowieEdytuj

Byli członkowieEdytuj