FANDOM

Drill Synchron
DrillSynchron-LC5D-EN-SR
Japońskie imię ドリル・シンクロン
Romaji Doriru Shinkuron
Polskie tłumaczenie Wiercący Synchron
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Machine/Tuner/Effect
Atak i obrona 800/300
Kod 56286179
Archetyp/seria Synchron
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Drill Synchron (jap. ドリル・シンクロン Doriru Shinkuron) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

TCG Edytuj

If a Warrior-Type monster you control attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent. Once per turn, when you inflict battle damage to your opponent with this effect: You can draw 1 card.

Anime Edytuj

While you control this face-up card, during battle between an attacking monster you control and a Defense Position monster whose DEF is lower than the ATK of the attacking monster, inflict the difference as Battle Damage to your opponent. Once per turn, when you inflict Battle Damage to your opponent with this effect, you can draw 1 card.

Tłumaczenie Edytuj

TCG Edytuj

Jeśli kontrolowany przez ciebie potwór typu Warrior zaatakuje potwora w pozycji obrony, zadaj przebijające obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi. Raz na turę, jeśli zadasz obrażenia bitewne swojemu przeciwnikowi, używając tego efektu: możesz dobrać 1 kartę.

Anime Edytuj

W trakcie kontrolowania tej odkrytej karty, podczas walki pomiędzy kontrolowanym przez ciebie potworem i potworem w pozycji obrony, którego obrona jest niższa niż atak atakującego potwora, zadaj tę różnicę jako obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi. Raz na turę, gdy zadasz obrażenia bitewne swojemu przeciwnikowi, używając tego efektu, możesz dobrać 1 kartę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj