FANDOM

Downerd Magician
Downerd Magician LVAL
Japońskie imię ダウナード・マジシャン
Romaji Daunādo Majishan
Polskie tłumaczenie Przygnębiony Magik-kujon
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ Spellcaster/Xyz/Effect
Atak i obrona 2100/200
Kod 72167543
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Downerd Magician (jap. ダウナード・マジシャン Daunādo Majishan) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

2 Level 4 Spellcaster-Type monsters
During your Main Phase 2, you can also Xyz Summon this card by using a Rank 3 or lower Xyz Monster you control as the Xyz Material. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) This card gains 200 ATK for each Xyz Material attached to it. If this card attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent. If this card attacked or was attacked, after damage calculation: Detach 1 Xyz Material from this card.

Tłumaczenie Edytuj

2 potwory typu Spellcaster na poziomie 4
Podczas twojej głównej fazy 2, możesz także Xyz-przyzwać tę kartę używając Xyz-potwora o stopniu 3 lub mniejszym jako Xyz-materiału (Xyz-materiały dołączone do tego potwora stają się także Xyz-materiałami tej karty). Ta karta zyskuje 200 punktów ataku za każdy dołączony Xyz-materiał. Gdy ta karta zaatakuje potwora w pozycji obronnej, zadaj przebijające obrażenia bitewne swojemu przeciwnikowi. Gdy ta karta zaatakuje lub zostanie zaatakowana, po zakończeniu kalkulacji obrażeń: odłącz 1 Xyz-materiał od tej karty.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ta karta to odmiana Slacker Magician z odwróconymi wartościami ataku i obrony, wyższym stopniem i atrybutem zmienionym z LIGHT na DARK.
  • Imię tej karty to połączenie angielskich słów "downer" (coś przygnębiającego) i "nerd" (kujon).

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Maga Ñoña
  • niemiecki: Betäubende Magierin
  • włoski: Maga Pasticciona