FANDOM

Deskbot 005
Deskbot 005 CORE
Japońskie imię ブンボーグ 005
Kana ブンボーグ ゼロゼロファイブ
Romaji Bunbōgu Zero Zero Faibu
Polskie tłumaczenie ang. Robot biurkowy 005
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 10 Pendulum Scale
Typ Machine/Pendulum/Effect
Atak i obrona 500/500
Kod 10117149
Archetyp/seria Deskbot
Wspiera archetyp Deskbot
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Deskbot 005 (jap. ブンボーグ 005 Bunbōgu Zero Zero Faibu, "Bunborg 005") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Pendulum Effect:
You cannot Pendulum Summon monsters, except "Deskbot" monsters. This effect cannot be negated.
Monster Effect:
If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy it. This card gains 500 ATK for each face-up "Deskbot" monster in your Extra Deck. If this card in the Pendulum Zone is destroyed: You can target 1 "Deskbot" monster in your Graveyard; Special Summon it. You can only use this effect of "Deskbot 005" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Nie możesz wahadłowo przyzywać potworów innych niż potwory "Deskbot". Ten efekt nie może zostać anulowany.
Efekt potwora:
Jeśli ta karta zostanie normalnie lub specjalnie przyzwana: możesz obrać za cel 1 kartę zaklęcia/pułapki na polu; zniszcz ją. Ta karta zyskuje 500 punktów ataku za każdego odkrytego potwora "Deskbot" w twojej dodatkowej talii. Jeśli ta karta w strefie wahadła zostanie zniszczona: możesz obrać za cel 1 potwora "Deskbot" na twoim cmentarzysku; specjalnie przyzwij ten cel. Możesz skorzystać z tego efektu "Deskbot 005" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj