FANDOM

Deskbot 004
Deskbot 004 CROS
Japońskie imię ブンボーグ 004
Kana ブンボーグ ゼロゼロフォー
Romaji Bunbōgu Zero Zero Fō
Polskie tłumaczenie ang. Robot biurkowy 004
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 500/500
Kod 22227683
Archetyp/seria Deskbot
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Deskbot 004 (jap. ブンボーグ 004 Bunbōgu Zero Zero Fō, "Bunborg 004") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If this card battles an opponent's monster, during damage calculation (in either player's turn): You can activate this effect once per battle; your opponent takes no battle damage for the rest of this turn, also send 1 "Deskbot" monster from your Deck to the Graveyard, except "Deskbot 004", and if you do, this card gains ATK and DEF equal to the sent monster's Level x 500, during that damage calculation only. If this card destroys an opponent's monster by battle: You can Special Summon 2 "Deskbot" monsters with different Levels from your hand and/or Graveyard in Defense Position.

Tłumaczenie Edytuj

Podczas kalkulacji obrażeń (w turze, któregokolwiek z graczy), jeśli ta karta walczy z potworem przeciwnik: możesz aktywować ten efekt raz na walkę; twój przeciwnik nie otrzymuje żadnych obrażeń bitewnych przez resztę tej tury, poza tym wyślij na cmentarzysko 1 potwora "Deskbot" z twojej talii, oprócz "Deskbot 004" i gdy to zrobisz, atak i obrona tej karty ulegają zwiększeniu o 500 x poziom wysłanego na cmentarzysko potwora jedynie na czas tej kalkulacji obrażeń. Jeśli ta karta zniszczy potwora przeciwnika w walce: możesz specjalnie przyzwać w pozycji obrony 2 potwory "Deskbot" o różnych poziomach ze swojej ręki i/lub cmentarzyska.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Escritoriobot 004
  • portugalski: Robô-secretário 004
  • włoski: Deskbot 004