FANDOM

Dennis Macfield
Dennis Macfield ARCV
Japońskie imię デニス・マックフィールド
Romanizacja imienia Denisu Makkufīrudo
Płeć M
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 41
Talia Performage/Ancient Gear
As Performage Trapeze Magician/Ancient Gear Chaos Giant
Aktorzy Tetsuya Kakihara

Dennis Macfield to postać z Yu-Gi-Oh! ARC-V. Członek Academii, wcześniej używał przykrywki studenta z Broadwayowskiej odnogi LDS.

CharakterystykaEdytuj

Dennis utrzymywał pozę wesołego i charyzmatycznego Entertainera, dodając, że podziwia Yusho, ojca Yuyi. Wielokrotnie podczas swoich pojedynków wykonywał sztuczki magiczne i starał się rozbawić publiczność. Jego ulubiona fraza to "It's showtime!" (pora na pokaz!).

Gdy Shun Kurosaki zdemaskował go podczas Friendship Cup, Dennis pokazał swoje prawdziwe oblicze – sadystycznego, chcącego powoli wykańczać swojego przeciwnika pojedynkowicza. Jego ton głosu również uległ zmianie, stając się bardziej chłodny i momentami wręcz maniakalny.

BiografiaEdytuj

Dennis przybył do Wymiaru Xyz z misją schwytania Ruri Kurosaki. Po jej odnalezieniu, Dennis wziął udział w inwazji i zniszczeniu Hertland, po czym namierzył kryjówkę Resistance, gdzie schroniła się dziewczyna, którą następnie uprowadził Yuri.

Podczas Maiami Championship, Dennis udawał ucznia z wymiany. Przechodząc przez eliminacje, Dennis uratował Yuyę w pojedynku z uczniami Ryozanpaku, pokonał także Yuzu Hiragi i napotkał na Selenę, ale przegrał ten pojedynek z powodu interwencji Obelisk Force. Jakiś czas potem Dennis spotkał Yuriego, którego powiadomił o podstępie Yuzu i Seleny z zamianą ubrań. Po zakońćzeniu Battle Royal, Dennis został wcielony do Lancers przez Reijiego.

W Wymiarze Synchro, on i Gongenzaka zajęli się ulicznymi pokazami. Dostrzegł ich Gallager, oferując wzięcie udziału w hazardowych pojedynkach na jego podziemnej arenie. Na miejscu, Dennis i Gongenzaka trafili na Shuna, który stał się numerem jeden areny. Dennis i Shun wzięli udział w pojedynku, ale został on przerwany przez Security. Aresztowany razem z resztą Lancers, uciekł z bohaterami podczas zamieszania na rozrywkowym pojedynku.

Dzięki rozmowom Reijiego i Rady wykonawczej, on i pozostali Lancers zostali wpisani na Friendship Cup. Jego przeciwnikiem był ponownie Kurosaki. Od dawna go podejrzewając, Shun zmusił Dennisa do zrzucenia swojej maski. Używając karty "Raidraptor - Target Flag", Shun zmusił go do pokazania swojej ręki, ujawniając Polymerization – symbol Fuzji. Dennis ukazał wtedy swoją prawdziwą twarz i postanowił zniszczyć Shuna. Kurosaki odwrócił jednak sytuację i udało mu się wygrać pojedynek. Ranny Dennis został zabrany na noszach przez sanitariuszy.

TaliaEdytuj

Dennis używa talii "Performage" skupiającej się na Xyz-przyzwaniu, posiada także karty "Ancient Gear", dokonując fuzji przy pomocy kart jak "Ancient Gear Chaos Fusion", wykorzystując przy tym swoje potwory Xyz.